Vop

Všeobecné obchodní podmínky společnosti Robert Pilz, IČ: 64476910, sídlem U jezera 2034/28, 155 00 Praha 13.

1. Základní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb, společností Robert Pilz (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen kupující či zákazník).

1.2. Provozovatel poskytuje masážní služby na základě platného živnostenského oprávnění a způsobilostí k vykonávaným činnostem.

1.3 Nákupem dárkového poukazu nebo telefonickým či elektronickým objednáním konkrétního termínu masáže projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

2. Objednávka služeb

2.1. Termín návštěvy
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky, e-mailem či elektronickým objednáním. U elektronického objednání se za okamžik uzavření smlouvy považuje potvrzení objednávky ze strany provozovatele. Dohodnutý termín se považuje za závaznou objednávku. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas maséra.

2.2. Přeobjednání
Pokud se z vážných důvodů nelze v dohodnutém termínu dostavit, je třeba tuto skutečnost s min. 6 hodinovým předstihem telefonicky oznámit.

2.2.1. Zrušení objednávky
Pokud se klient z vážných důvodů nemůže dostavit na sjednaný termín, je povinen informovat maséra o této skutečnosti ihned, jak se o překážce dozví.

Pokud se klient nedostaví na sjednaný termín 3x po sobě, či neuhradí dlužný storno poplatek, nebude již dále objednán.

V případě, že se klient nedostaví na sjednaný termín bez omluvy,  či masáž zruší těsně před příchodem, je povinen uhradit storno poplatek ve výši 50 % ceny objednávky. Zaplacení stornopoplatku bude vyžadováno při následné masáži.

2.3  Předčasný příchod
Prostory masérny nejsou přístupné v libovolnou dobu, pracovník masérny je vždy sjednáván na objednaný čas. Nelze zákazníkům garantovat, že budou přijati na masáž před řádně sjednaným termínem.

2.4. Pozdní příchod
Dostaví-li se zákazník se zpožděním, může mu být masáž o tento čas zkrácena bez nároku na poměrné snížení ceny. V případě delšího (10 a více minut) zpoždění bez telefonické omluvy může být zákazníkovi objednaný termín zrušen a v tomto případě bude aplikován storno poplatek.

2.5. Odmítnutí masáže
Masáž může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
b) zákazník se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru
d) zákazník se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu masáže vyjadřuje nepřístojným způsobem

2.6. Předčasné ukončení masáže
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo
b) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, nebo
c) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo
d) během masáže bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem

2.7. Doprovod a přístupnost
Masírovanou osobu může doprovázet jako návštěvník max. jedna osoba. Nedoporučuje se z důvodu bezpečnosti brát s sebou dítě do 8 let věku. Masérna není přizpůsobena pro dětské kočárky a kola. Do masérny není možné z hygienických důvodů brát s sebou zvířata.

2.8. Osobní věci a cennosti
Po celou dobu masáže má zákazník své věci odloženy v místě k tomu určeném přímo v masérském studiu. Jakékoliv zcizení třetí osobou je vyloučeno, neboť v prostorách (jedna místnost) se nachází vždy pouze zákazník a masér. Cennosti si každý bere do místnosti na svou vlastní zodpovědnost a také si za ně sám zodpovídá.

2.9. Informovaný souhlas zákazníka
Zákazník je před první masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud  se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Pokud záměrně zatají důležitou zdravotní informaci, zejména kontraindikaci, nese zodpovědnost za veškerá rizika způsobena masáží.

2.10. Ceník masáží
Ceník masáží je k nahlédnutí v masérně, případně na internetových stránkách http://robertpilz.cz/nabidka-masazi/cenik/

3. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně informovat provozovatele, a to písemně v elektronické podobě na e-mail: masaze@robertpilz.cz.

4.  Dárkový poukaz

4.1. Objednání  poukazu
Poukaz lze objednat osobně na provozovně, telefonicky či e-mailem.

4.2. Použití  dárkového poukazu
Dárkový poukaz lze použít na úhradu typu služby, na kterou byl zakoupen – tato informace je vždy uvedena na poukazu. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem masáže pro ověření platnosti.

4.3. Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány vždy na konkrétní druh a délku trvání masáže, což je na poukazu vždy uvedeno a zcela tak pokryjí danou službu. Doplňkové služby a služby nad sjednaný rámec budou dopláceny zákazníkem zvlášť.

4.4. Platnost dárkového poukazu
Platnost voucheru je vždy uvedena na konkrétním voucheru. Zdarma jí lze po dohodě 1x prodloužit a to maximálně o 1 měsíc od posledního dne platnosti poukazu.

4.5. Provozovna u  dárkového poukazu
Dárkový poukaz platí pro provozovnu, pro kterou byl zakoupen. Vzhledem k delší platnosti voucheru však mohou nastat nepředvídatelné situace. Provozovatel si proto vyhrazuje právo kupujícího přeobjednat bez finanční náhrady do jiné provozovny, avšak ve stejném městě, v případě, že dojde k náhlému ukončení provozu masérny v původní lokalitě, pro kterou byl původně voucher zakoupen.

4.6. Úhrada dárkového poukazu
Kupující uhradí částku za poukaz na místě hotovostí, kartou nebo některou z možností uplatnění benefitů Sodexo, Edenred, Benefit plus.

4.7. Propadnutí dárkového poukazu

A. Nedostaví-li se zákazník bez řádné omluvy ve sjednaném termínu, poukaz propadá bez náhrady v plné výši.
B. V případě expirace dárkového poukazu poukaz propadá bez náhrady v plné výši.

4.8. Odstoupení od smlouvy v případě nákupu poukazu elektronicky

Zákazník má právo při objednávce přes internet do 14 dnů od dodání nevyužitého poukazu odstoupit od smlouvy. Odstoupení probíhá písemnou formou na e-mailovou adresu provozovatele masaze@robertpilz.cz , uvedením svých iniciálů a příp. čísla poukazu. Částka bude navrácena zpět na bankovní účet zákazníka, nejpozději do 5 pracovních dnů.

5. Úhrada za masérské služby

Platba v provozovně je možná v hotovosti, zakoupeným dárkovým poukazem, platnými poukázkami nebo elektronicky z benefitních programů Sodexo (Flexi pass a Relax pass, Fokus pass, Dárkový pass, Bonus pass), Edenred a Benefit Plus. Na poukázky a dárkové vouchery nelze vracet hotovost.

6 Povinnosti klienta u mobilní masáže
Klient je povinen poskytnout adekvátní prostor masérovi k výkonu své práce se zajištěním sociálního zařízení (wc, voda). Teplotní – klimatické podmínky musí splňovat běžné normy k výkonu masáže, stejně tak normy hygienické (v uzavřeném prostoru bezprašné, čisté prostředí).  V případě nesplnění těchto podmínek je masér oprávněn vykonání služby odmítnout a v tomto případě je klient povinen uhradit storno poplatek.  Osoby pod vlivem alkoholu či omamných látek mohou být z masáží ze zdravotních důvodů vyloučeni.

7. Závěrečná ustanovení

7.1  Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník srozumění se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra.

7.2. Platnost a účinnost
Tyto nové všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 15. 10. 2018